Snart ser ni mig säkert i dåligt sällskap också!

Publicerad 2013-01-17 13:36:00 i Allmänt

Ni vet han den där gängmedlemmen som sitter inne nu.

Han som började sin kriminella karriär genom att alltid ta nio köttbullar när man egentligen bara fick ta åtta, han som alltid provsmakade godis på Ica även fast han redan visste hur det smakade, han som skyllde på att hans hund hade ätit upp hans läxor, han som alltid cyklade utan hjälm och han som alltid struntade i säkerhetsbältet i bilen.

Mm, han ni vet.

Så kände jag mig i alla fall förut när jag var inne på Intersport och testade nya skor i Team sportia strumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela