Det tar nog ett tag till, säkert mer än ett tag, men aja, någongång blir det klart!

Publicerad 2013-07-20 14:26:00 i Vardag

Jag håller på att flytta, alltså inte flytta som i flytta någonstans, eller alltså jo. Men bara i rymden, men inte riktigt i den riktiga rymden utan den här mer moderna "cyberrymden". Jag tänkte flytta över till www.AlexPOV.se istället.
Men ni som känner mig vet att saker som liksom egentligen inte måste bli gjorda under någon form av tidspress, ja, dom sakerna blir sällan gjorda snabbt, ibland inte alls.
Men jag har i alla fall påbörjat processen även fast jag just nu skulle kunna anmäla mig själv till fuskbyggarna och få vara med på tv, men det hade varit rätt dumt. Att anmäla sig själv alltså. Jag ser Martin Timell och Lennart Ekdal stå där framför mig och ifrågasätta varför jag har valt att sätta upp tapeterna med silvertejp för? Och man hade ju känt sig allmänt irriterad då alltså. Alla vet ju att silvertejp funkar menar jag.

Men ja.. det var bara det.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-07-21 20:53:50

Inget slöande nu när jag har hittat hit! Vill läsa meeeeera :)

Svar: Haha yes fortsätter här tills jag är klar, fixade ett par timmar för någon dag sen men råkade radera allt så det är bara att börja om :)
Alexander Konradsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela