Om ingenting

Publicerad 2013-06-01 12:49:58 i Vardag

Idag är det, bestämt genom noggrann, timslång planering, städdag. Så idag har jag, bestämt genom inte-så-noggrann, minuterslång planering, lagt mig ute i solen istället.

Ni vet hur det kan bli.

Men man kan ju städa på olika sätt, det är ju lite av en definitionsfråga det där. Under tiden jag har legat här ute har jag hunnit sortera om litegrann. Har tillexempel flyttat Facebook-appen till höger om What's Up-appen, blev smidigare så, sen har jag raderat några oanvända appar också. Men kunde inte ta bort "Hitta närmaste Max-Hamburgerrestaurang-appen" även fast jag aldrig har använt den, men man vet ju aldrig. Den kan vara skillnaden mellan liv och död en vacker dag och då kommer det vara jag som är hjälten liksom.

Okej så alltså, den uppmärksamme läsaren har väl redan hunnit dra slutsatsen att det inte händer supermycket spännande just nu. Det är märkligt det där, hade jag bott i USA hade det hänt saker hela tiden, hade flirtat med tjejer, haft stora livsavgörande beslut varje dag att ta ställning till, varit i kontakt med fel personer och sådär. Det har jag sett på "the O.C" i alla fall.

Aja, ska städa bort lite vit hy och ersätta med brun hy nu, för det är fint väder här.

Hörde att det regnade på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela