Du tog kundservice till en ny nivå!

Publicerad 2013-02-11 22:35:00 i Allmänt

Jag var inne på Ica idag igen och skulle precis betala, samtidigt som jag var mitt uppe i en tanke om att alla som röstade på Sean Banan i melodifestivalen borde få indragen rösträtt i riktiga val så avbröts jag av:

Kassörskan: "Schyssta lökar, Alexander!"

Jag: "Va?", kollade neråt och hann tänka en massa oklara tankar innan jag såg att det inte alls hade växt ut någonting där och att allt var precis som det skulle.

Kassörskan: "Ja, det hade ju varit mycket roligare om hon hade sagt
"schyssta lökar" istället för "här var det lökigt idag."

Jag kopplade bort Sean Banan för en stund men gjorde en mental anteckning om att jag inte var klar med honom riktigt än, tänkte efter lite och började skratta.

Jag: "Haha jahaa, nu hänger jag med! Du har rätt, hade varit mycket roligare."

Har helt klart en ny favoritkassörska nu!

-----------

För er som inte hänger med, läs inlägget innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela