Får nog specialbeställa den...

Publicerad 2013-03-12 20:44:00 i Vardag

Inte helt oväntat så blev det ingen lyxmåltid igår, men jag lyckades faktiskt skrapa ihop någonting som en kock med kontakter inom mäklarbranschen skulle ha beskrivit som en: ”trerättersmeny med potential ”.

Till förrätt blev det en kiwi, vilket är både gott, nyttigt och inte så mycket mat. Som en aptitretare ska vara, ungefär. Det blev fisk till varmrätt, men den var kall och det var inte så mycket tillbehör heller för den delen… Två konserverade makrillsburkar blev det men de var ju faktiskt inlagda i massa E-ämnen som skulle föreställa tomatsås.  Så man ska ju inte klaga ändå. Till efterrätt bjöds de på ett halvt kilo chili & lakritsglass och det kan ju tyckas som en rätt orimlig mängd glass att ätas upp såhär ett par månader innan sommaren som om jag liksom inte överhuvudtaget brydde mig om beach 2013. Men man blir inte så mätt på en kiwi och lite makrill som man skulle kunna tro så jag hade inte så mycket att välja på och i värsta fall får jag väl fixa en tröja som de står:

”Glass skapade den här kroppen. Men inte vilken glass som helst utan en het chilismakande glass, men ni vet vad dem säger: Sådan glass, sådan ägare.” på. Sen kanske jag lägger in mitt telefonnummer lite snyggt under texten också, vi får se.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-16 13:45:05

Haha du är ju inte riktigt klok ju.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela