Det är inte mitt fel att jag spelar så mycket tv-spel. Skyll på Ramsey.

Publicerad 2013-01-11 12:12:00 i Allmänt

kreativiteten har slagits mot tröttheten och nyårsfirandets kvarvarande alkoholrelaterade gifter de senaste dagarna. Tyvärr var kreativitetens nederlag en brutal sanning som jag fick kapitulera för och acceptera.

Hur som helst.

Nyårsfirandet var en oförglömlig upplevelse! Fram tills klockan tolv iallafall för sen korkades champagnen upp och vädret övergick sakta från molnfritt till dimmigt!

Kvällen avslutades vid 06.00 tiden där AE drog nitlotten och var sist ur taxin, 1100kr fattigare efter en färd som chauffören beskrev som kvällens längsta, Om han syftade på att vi var kvällens jobbigaste kunder eller att det faktiskt var en lång resa framgick tyvärr aldrig.

AE har även konstaterat att det var årets hittils sämsta köp.

----

2013 började med en Arsenal förlust.

Som så många andra mäns humör är mitt hopkopplat med resultaten i Arsenals matcher! för er som inte har koll innebär detta i princip att jag inte borde ha varit glad på sju år nu.

Men för att avreagera mig skriker jag i min ensamhet framför tv-spelet Call of duty! (Hade varit orolig och förmodligen uppsökt hjälp för detta om jag inte visste att det märkligt nog är ett väldigt vanligt beteende bland den yngre generationens män nu för tiden)

Så till dig som har skapat den här sidan:

http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

Det är fan ditt fel om jag väcker alla grannar inatt och missar jobbet imorgon!
Bara så att du vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela