Olika nyanser av fotbollshuliganer

Publicerad 2013-02-14 21:37:41 i Humor

Igår så kollade jag på Real Madrid - Manchester United på datorn, i alla fall tills internet dog. Och just i det ögonblicket så gjorde jag det enda rätta som en fotbollsintresserad ung man gör när han inte riktigt tänker rationellt. Han skriker.
 
Så jag skrek: "Skärp dig för fan!" till modemet, det hjälpte ju inte det minsta och dessutom låg modemet inne med en jävligt passiv och  irriterande attityd samtidigt som den bara blinkade lite kaxigt med sina små lampor till svar.
 
Nu kan jag ju inte vara helt säker men jag chansar på att den tidigare hade snackat ihop sig om det här med semlan.
 
Hur som helst, när jag står och skriker på modemet så kommer mamma upp och säger, med den där rösten som bara mammor kan använda sig utav när dom försöker vara snälla och pratar om saker dom egentligen inte har en aning om: "Har du kollat så att sladden sitter i då?"
Och så här i efterhand var det ju kanske lite obefogat och överdrivet att jag kollade på henne med ett ansiktsuttryck som om hon precis hade sagt att det egentligen var hon som hade uppfunnit elden och skrek:
"Du kan vara en sladd!!" till svar...
 
...speciellt när det visade sig att det faktiskt var så att sladden hade ramlat ur.

Kommentarer

Postat av: Empa

Publicerad 2013-02-14 23:07:47

HAHAHAHA Tack för att du gjorde vår alla <3 dags kväll!! /Empa å Kim

Svar: hahaha tack själva! inte varje alla hjärtans dag som två tjejer säger så till mig inte!
Alexander Konradsson

Postat av: Kim

Publicerad 2013-02-14 23:07:47

Tack för att du gjorde våra hjärtans kväll, hahaha!
/ Kim & Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander Konradsson

Det kan handla om ninjor här, fast oftast inte. Tror även att grunden till ett lyckat förhållande bygger på att acceptera varandras val av lösgodis! Åsikter, synpunkter, kritik, beröm eller varför inte lite näthat? Kontaktas lättast på: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela